Su Gurbuz

Büyüyorum – 7.hafta

image

Ben geleli upuzun zaman olmus. Neredeyse 7.haftami dolduracagim. Bu surecte neler mi oldu?

♡ Dogar dogmaz, annemle tanistiktan sonra tabii, sut denen o muazzam seyin tadina baktim. Ogun bugundur 7/24 birlikteyiz. Yalniz sutten once agzima hurma denen seyden surdu annem. Peygamberimizin sunnetiymis. O da arastirip okurken ogrenmis…

♡ Dogumdan 2 gun sonra Temecula’daki evimize geldik…

♡ Ayni gece babam Turkiye’den geldi, tanistik 🙂 Babami da, anneme yaptigim gibi, tanidigimi bakislarimla belli etmem herkesi sasirtti. Babamla tanisma animi Duygu teyzem videoya cekmis sagolsun. Opuyorum onu…

♡ Ilk banyomu eve geldikten bir gun sonra yaptim. Adasim su’yu cok sevdim. Yalniz gobek bagim dusmemis diye vucudumu silerek temizlediler.

♡ Neredeyse her gun Ross, Marshalls denen yerlerde gezdim, sut ictim, altim degistirildi…

♡ Hastanede 2 defa gordugum doktorumu bir hafta sonra 9 Haziran’da ofisinde ziyaret ettim. Boyum 45.72cm kilom 2.760gr olmus. Kilo vermisim diye uzulmeyin dedi doktor ilk hafta olurmus…

♡ Gobek bagimi dogduktan 16 gun sonra 20 Haziran’da dusurdum. Hem de agrisiz, sizisiz. Amerika’da Turkiye’deki gibi gobek bagi bakimi yokmus. Hic ilac kullanmadan kendisinin dusmesini bekledik ailecek…

♡ 24 Haziran’daki 2.doktor ziyaretimde boyum 53.34cm kilom 3.243gr olmus…

♡ Dogum sertikasi, SSN ve Amerikan pasaportu icin annem babam nereye ben oraya kosturduk durduk…

♡ 4 Temmuz’da 1 ayimi doldurdum. 2 tulumuma veda ettik. Kuculen ciciler kenara ayriliyormus…

♡ 13 Temmuz’da 40’imi yaptik. Dualarla ugurladik…

♡ 16 Temmuz’da Hepatit B asimin 2.sini oldum. Hayatimin sokunu yasatan hemsireye buradan selamlar. Boyum 55cm kilom 4.5 olmus…

♡ Bugun yani 24 Temmuz 5kg olmusum…

Bu haftaya girmemizle artik; sesleri takip edebiliyorum, uzaktaki nesneleri (ozellikle annemi, babami, ananemi) secebiliyorum, uyku saatlerimi duzene soktum, yuzleri taniyor ve gulucuk atiyorum, annemin kucagina yatinca sut gelecegini anliyorum, benimle konusuldugunda karsilik vermeye cabaliyorum, mimikleri taklit etmeye calisiyorum, elimi tutunca kalkmaya calisiyorum, ayakta durup basmama izin verilmiyor ama ayagim her neye deyerse basip kalkmaya cabaliyorum…

Büyüyorum…

image

Yorum bırakın

Information

This entry was posted on 25 Temmuz 2014 by and tagged , , , , , , , , , , , , , .

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 2 aboneye katılın

İletişim için:

suleaksak@gmail.com
Follow Su Gurbuz on WordPress.com

Hiç Instagram resmi bulunamadı.

Follow me on Twitter

HitKas.Com | Sosyal Medyada Popüler Olun
BİRTAKIM YAZILAR

''Okumadığın gün karanlıktasın.''

sıfır derece

gelecekte unutacağımız söylenecek bir kaç cümlemiz olmalı.

Natali Yeşilbahar

Just another WordPress.com site

SlingoMOM ...anne, çoluk-coluk ve diğerleri

Annelik, Bebek, Doğal ebeveynlik, Sling, hamilelik

style sprite

A spirited documentation of my personal style.

gamzearal

Just another WordPress.com site

gezdimvegordum

Just another WordPress.com site

rebeltakipte.wordpress.com/

Moda,ünlülerden stil önerileri,son trendler hakkında herşey takipte

Webrazzi

Yeni nesil web girişimlerine yakın takip